fredag 11 februari 2011

Nya tag!

Hej på er trogna loppisföljeslagare! Tackar ödmjukast för alla kommentarer som kommit fastän vi inte hållit bloggen igång med nya inlägg. Men vi har läst alla kommentarer och om ni haft egna bloggar så har vi kollat in dem! Nu har vi en ny kamera, så nu ska vi väl kunna få till lite bilder på fynden igen. Här kommer några av de senaste!

Först ut, en av de roligaste på länge: Rookiestick! Helt enkelt en special-kina-pinne för oss som inte får i oss så mycket mat med de vanliga träpinnarna.

Men titta, vilken skönhet va! Helt underbar i all sin enkelhet. 25:-
En liten liten skål från JIE Gantofta. Oväntat användbar! Kostade nån krona.


Och här har vi min nya last. Glasfigurer. Titta den lilla bumliga fågeln, vilken sötnos! Och den lilla grisen? Så plåttrigt, sockersött och groteskt på samma gång. Sånt gillar jag!

Iris och Svante, vilket tjusigt par.



Jag sydde ett litet kitt av loppistyger till min tjej häromdan också, bilder finns på min andra blogg.

Inga kommentarer: